Bosch PIV645F17M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PIV645F17M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Paul 20-09-2015
Geschreven voor: Bosch PIV645F17M

Doet wat een kookplaat moet doen, bediening is eenvoudig en makkelijk schoon te houden. Booster is handig en variabele kookzones zijn prima.

Mennen 18-09-2015
Geschreven voor: Bosch PIV645F17M

Super inductie plaat, vooral de flex zones.
Makkelijk in te delen zones. Boostfunctie werkt goed, je kunt dan extra snel iets aan het koken brengen. Wij zijn erg blij dat we deze inductie plaat hebben gekozen.

gerrol 04-09-2015
Geschreven voor: Bosch PIV645F17M

Handige vanzelfsprekende bediening. Door de 4 zone's hoef je de pan niet precies meer op op de cirkel te zetten wat bij vorige inductiekookplaat wel moest. Hierdoor heb je iets meer ruimte om met je pannen te schuiven. Het opwarmen van eten gaat erg snel. De Boost functie is ook ideaal om snel water te koken.

fam van loon 18-08-2015
Geschreven voor: Bosch PIV645F17M

De plaat is zeer gebruiksvriendelijk met erg veel mogelijkheden. Hoewel ik hem nog maar een paar keer gebruikt heb, ben ik op dit moment zeer tevreden over mijn aankoop.

Kooikerbende 08-08-2015
Geschreven voor: Bosch PIV645F17M

Sinds kort heb ik deze fantastische inductiekookplaat --> geen verspilling meer van onnodige warmte! Water kookt zeer snel en is zeer flexibel voor het plaatsen van de pannen.
Ik ga hier nog heel veel plezier aan beleven!

Dirk Jan 05-08-2015
Geschreven voor: Bosch PIV645F17M

Super inductiekookplaat, veel mooier dan de Scholtes die er in lag. Met de Scholtes ontzettend veel problemen gehad, eerste indruk Bosch is vele malen beter.

jmakken 14-07-2015
Geschreven voor: Bosch PIV645F17M

hij is zeer makkelijk in gebruik en ook heel makkelijk schoon te maken.
wij zijn zeer blij met de kookplaat en hebben er al veel gemak van gehad

lientje2302 07-05-2015
Geschreven voor: Bosch PIV645F17M

Het voordeel van deze inductie is dat je er alle formaten van de pannen erop kunt zetten, het past altijd!

Meta1966 08-04-2015
Geschreven voor: Bosch PIV645F17M

Superfijne inductiekookplaat. Had een keramische kookplaat, maar deze kookplaat is een verademing. Gerechten zijn heel snel warm en dankzij de booster supersnel aan de kook. De tiptoetsen zijn heel makkelijk. En niet te vergeten de flexibele kookzones, elke pan, van welke grootte dan ook, kan erop. Deze kookplaat is een echte aanrader!

Redfly 21-01-2015
Geschreven voor: Bosch PIV645F17M

Na vele jaren een Bosch keramische kookplaat gehad te hebben, ben ik overgestapt op een inductieplaat met flexibele zones.
Ik ben terecht gevallen voor de flexibele zones! Wat een gemak in het koken. Wat het verwarmen en afkoelen van de pannen lijkt het koken met inductie op koken met gas. Echter, veel veiliger en aanzienlijk makkelijker te reinigen. En dan praat ik nog niet eens over de booster, kookwekker etc.

Helma&Chris 04-01-2015
Geschreven voor: Bosch PIV645F17M

Onlangs mijn 23 jaar oude Scholtes keramische kookplaat verruild voor een inductiekookplaat van Bosch. Supereenvoudige bediening en inductiekoken gaat razendsnel. Vooral de flexinductie kookzones betekenen veel kookgemak, ik kan mijn pannen overal weg zetten, harstikke flexibel dus! Ook qua uiterlijk een mooi, minimalistisch design zonder al te veel opdrukken/lijnen.
Binnen 2 dagen ook nog eens een gratis pannenset ontvangen, waardoor ik met de kerstdagen de kookplaat goed kon uitproberen!
Met de duurzaamheid van de kookplaat komt het vast ook wel goed. Van 1 ding heb ik spijt en dat is dat ik niet eerder ben overgestapt op flexinductie koken!
Ik ben nu al super tevreden. Complimenten voor Bosch, voor mij een 10 met een griffel waard!

SAAS1978 21-12-2014
Geschreven voor: Bosch PIV645F17M

Makkelijk in gebruik. Even wennen tov oude (16!) inductieplaat, maar dat gaat snel. Simpel te reinigen.

Zeer modern vormgegeven met mooie rvs rand. De kookplaat ziet er erg strak uit.

Enorm veel mogelijkheden, de flexibele zones zijn een uitkomst voor kleine pannetjes. Automatisch kinderslot is ook erg handig.

Duurzaamheid is nog niet bekend, omdat de kookplaat pas een paar dagen in gebruik is, maar dat zal wel goed zitten bij Bosch.

Marinus 2 12-12-2014
Geschreven voor: Bosch PIV645F17M

Prima kookplaat. Doet wat i moet doen en wel heel makkelijk. Ziet er nog mooi uit ook. Al met al een aanwinst voor onze keuken

jj.koeckhoven 21-11-2014

vooral gebruiksgemak is voortreffelijk
Schoonmaken, een eitje
koken heel beheersbaar en overzichtelijk
zeer gevoelige temperatuurregeling

Frans Jozef Swinkels 05-11-2014
Geschreven voor: Bosch PIV645F17M

De inductiekookplaat is een mooie plaat met een eenvoudige bediening. Door de tiptoetsen op de plaat kan er weinig mis gaan. De plaat is vlak en gemakkelijk te reinigen.
De mogelijkheden zijn mede dankt zij de klokprogramma's en de vele mogelijkheden van vermogenstoetsen zeer uitgebreid. Het lijkt mij een kookplaat waar ik nog veel plezier aan ga beleven.

Familie T. van der Wende 12-09-2014
Geschreven voor: Bosch PIV645F17M

Vergeleken met onze vorige kookplaat is dit een toppertje.
Kookt heel erg snel! Moet daar nog even aan wennen maar zie het nut en grote voordeel ervan in.
De kookplaat ziet er mooi uit en is door zijn flexzones zeer praktisch in gebruik!
Hoop er lang mee te doen en er heel veel kookplezier aan te beleven!,

Hartelijke groeten van super blijde klanten